Morský nadväzec Zebco platesa - úhor 100cm/# 2

Kód: 44 4230000
Neohodnotené
Značka: ZEBCO
€1,90
Skladem (> 5 ks)
Hotový koncový systém bez záťaže s dvomi jednohákmi veľkosti č.2, ideálny pre lov na živé nástrahy. S trubičkami proti zamotaniu pri nahadzovaní. Dĺžka 100cm.

Detailné informácie

Podrobný popis

Morský nadväzec Zebco platesa - úhor 100cm/# 2



Hotový morský nadväzec pripravený ihneď k použitiu. Kmeňový vlasec s priemerom 0,60mm a príves s priemerom 0,40mm v celkovej dĺžke 100cm. Dva háčiky veľkosti 2 s dlhým ramienkom sú ideálne pre lov platesy, úhorov a ľahko sa vyberajú z ulovenej ryby. Celá montáž s plastovými trubičkami je navrhnutá tak aby sa pri love nemotala



Dôvody ku kúpe morský nadväzec Zebco platesa - úhor 100cm/# 2:




  • Hotová montáž šetrí čas

  • Lov plates a úhorov

  • Háčik s dlhým ramienkom

  • Odolný voči zamotaniu

  • Veľkosť háčika # 2

  • Celková dĺžka 100cm, dĺžka prívesu cca 40cm

  • Priemer vlasca 0,60mm, príves 0,40mm



ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860



História Zebco Europe v Nemecku začala v roku 1860 kedy Jozef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku spoločnosť pod ich menami a predávali laná, siete a ďalšie vybavenie pre komerčný rybolov. Čoskoro bol sortiment rozšírený o rybárske náčinie. Ernst Gustav Führmann riadil firmu 40 rokov a veľmi úspešne. V roku 1918 prevzal spoločnosť jeho syn Ernst Führmann a viedol ju ďalších 30 rokov. Po jeho smrti v roku 1949 prevzala spoločnosť jeho žena a viedla firmu niekoľko rokov spolu s bývalým asistentom jej muža. Nakoniec v roku 1967 predala spoločnosť Witt & Führmann ktorá bola rodinným podnikom 90 rokov. Pod novým vedením sa rýchlo rozvíjala a zmenila meno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roku 1986 zmenila spoločnosť znova vlastníka a spolu so Zebco corporation (USA) došlo k ďalšiemu rozvoju. V roku 1994 sa spoločnosť premenovala na Zebco sports a na jar 2002 začala predávať svoje výrobky aj  v európskych pobočkách. Zjednotenie značiek Zebco ktoré boli predané oddelene sa zjednotili v roku 2011. Vďaka akvizíciam sa dosiahli dva kľúčové ciele: prvý-dlhodobé zaistenie globálnej stratégie značky a druhý-zaistenie väčšieho rozmachu v Európe. 

 

Dodatočné parametre

Kategória: Nadväzce
tabulky: <table class="WithBorder"><tr><td>názov</td><td> obj.číslo </td></tr><tr><td>Flounder and eel system</td><td> 44 4230000</td></tr></table>
poradové číslo: 9579

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo registrujte.

Nevypĺňajte toto pole: